Reklamacje i zwroty
Reklamacja w NARZEDZIA4YOU.PL
W Narzedzia4you dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony przez Ciebie sprzęt dotarł nieuszkodzony i gotowy do użytkowania. Zwracamy szczególną uwagę na jakość obsługi klienta oraz przygotowanie przesyłki do transportu. Niestety pomimo naszych starań nie możemy zagwarantować, że przesyłka zostanie dostarczona w stanie nieuszkodzonym. Dlatego też warto zapoznać się z procedurą odbioru paczki od kuriera oraz prawem konsumenta do reklamacji zakupionego towaru.
Odbiór towaru od kuriera
Zanim odbierzesz paczkę od kuriera sprawdź dokładnie, czy nie posiada ona widocznych uszkodzeń mechanicznych. Wszelkiego rodzaju rozdarcia lub wgniecenia mogą świadczyć o uszkodzeniu sprzętu. Jeżeli masz podejrzenia, że towar mógł zostać uszkodzony podczas transportu, sprawdź przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku widocznych uszkodzeń sprzętu, należy wspólnie z kurierem spisać protokół szkody. Ważne jest, aby zaznaczyć w nim, że opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Będzie to podstawą do złożenia reklamacji na usługi przewoźnika.
Sprzęt po odbiorze jest niekompletny lub nie działa prawidłowo
Jeżeli po odbiorze towaru i oddaleniu kuriera okazało się, że jest on niekompletny lub posiada wady, których identyfikacja podczas odbioru przesyłki była niemożliwa – skontaktuj się z nami w terminie do 7 dni od daty odebrania towaru. Zadzwoń pod nr 501255239 lub napisz e-mail: reklamacje@narzedzia4you.pl
Sprzęt uległ awarii w okresie gwarancyjnym
Oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta. Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać zarówno w naszym sklepie jak i w autoryzowanym serwisie producenta. Informacje co do okresu obowiązywania gwarancji oraz sposobu zgłoszenia reklamacji, dostępne są na stronach informacyjnych producenta lub dystrybutora. Przed zgłoszeniem reklamacji warto skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta, ponieważ niektóre usterki mogą zostać usunięte bez konieczności odsyłania sprzętu.
Możesz zareklamować produkt, który jest:
uszkodzony
niesprawny
niekompletny
W celu dokonania reklamacji, należy skorzystać z wygodnego formularza który załączamy poniżej.
Ważne! Osoba reklamująca towar zobowiązana jest do jego właściwego zabezpieczenia na czas transportu. Do paczki z towarem należy dołączyć dowód zakupu sprzętu (kopia/oryginał) oraz kartę gwarancyjną – jeżeli została wydana.
Producent ma 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia oraz wadliwego sprzętu na ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego i wydanie wiążącej decyzji.
Reklamacja na podstawie rękojmi
Wszystkie nasze produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Zgłoszenie reklamacyjne w ramach rękojmi rozpatrywane jest najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeżeli w tym czasie nie otrzymasz informacji co do sposobu rozwiązania reklamacji, będzie ona automatycznie uznana na Twoją korzyść. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail lub adres korespondencyjny.
W ramach reklamacji na podstawie rękojmi możesz zażądać:
doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową;
nieodpłatnej naprawy lub wymiany sprzętu na nowy;
obniżenia ceny;
odstąpienia od umowy (jeżeli wada sprzętu jest istotna).
Ważne! Odpowiedzialność sprzedawcy na zasadzie rękojmi, dotyczy wyłącznie konsumentów. Jeżeli zakup dokonywany był na potrzeby przedsiębiorstwa, skontaktuj się z nami pod nr 501255239 w celu wypracowania osobnej ścieżki postępowania.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Przysługuje Państwu prawo odstąpienia od zawartej na odległość umowy sprzedaży (dalej również jako „Umowa”)
produktów (dalej jako „Produkt”) dostępnych na stronach sklepu internetowego www.narzedzia4you.pl, w terminie 14 dni
bez podania jakiejkolwiek przyczyny1. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu przysługuje Konsumentowi
oraz Przedsiębiorcy korzystającemu z praw przysługujących konsumentowi w rozumieniu przepisów prawa.
Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
1. w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła
przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części,
jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części,
2. w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru lub w
posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych
osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy
dostarczanych partiami lub w części.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas przy wykorzystaniu jednej z poniższych
form komunikacji:
a. wiadomość na adres poczty elektronicznej: reklamacje@narzedzia4you.pl;
b. pisemnie na adres: Sportowa 5, 64-500 Szamotuły
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania
przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w
tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie,
a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji
o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się
Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy odesłać lub przekazać nam Produkt na adres: Sportowa 5, 64-500 Szamotuły, niezwłocznie, a w każdym
razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej Umowy.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie
wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania towaru.